NEPREMEŠKAJ OBROVSKÝ VÝPREDAJ 👉

zľavy až -70%

Vytvorte si objednávku do 12:00

a balíček vám odošleme ešte dnes.

Reklamácia tovaru

Pokiaľ sa na tovare prejavia vady, máte právo ich reklamovať v dobe 24 mesiacov od prevzatia. Reklamovať nemožno opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním a ani darčeky, ktoré dostanete zadarmo.

 

Čo máte robiť:

Vyplňte tento Reklamačný protokol.

Predovšetkým dobre popíšte vadu, aby mohla byť čo najlepšie odstránená, a protokol podpíšte.

Priložte kópiu faktúry.

Tovar musí byť čistý, v opačnom prípade nebude na reklamáciu prevzatý.

 

Balík nám pošlite na adresu:

SJS Distrib s. r. o.

Aleja Slobody 3052/13 (OC MEX)

026 01 Dolný Kubín

 

POZOR: Zákazník nesmie odoslať tovar na dobierku, v takom prípade nebude zásielka prijatá.

 

Ďalší postup:

Akonáhle nám príde reklamovaný tovar, budeme Vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky, aby sme sa dohodli na rýchlom vyriešení reklamácie.

Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Výsledok reklamácie Vám oznámime bezprostredne po ukončení reklamačného konania a tovar Vám odošleme spoločne s reklamačným protokolom.

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia obchodných podmienok.

 

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK PRE SPOTREBITEĽOV

 

spoločnosti SJS distrib s.r.o., IČO: 50662759, so sídlom Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Slovensko, zapísané v obchodnom registri, vedenom na Okresnom súde v Žiline, sp. zn.: 66932/L, ktorú zastupuje Radovan Jurík, konateľ,

na predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu umiestneného na adrese https://outdoorlive.sk.

 

To najdôležitejšie z reklamačného poriadku:

  • Do 30 dní môžete odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu a vrátiť nám tovar.
  • Pokiaľ zistíte vadu tovaru do 24 mesiacov od jeho prevzatia, pozrite sa do bodu 11.
  • Pri prevzatí tovaru si skontrolujte, či je zásielka v poriadku. Pokiaľ nie je, spíšte s prepravcom zápis o škode. Jedná sa o najjednoduchší spôsob vybavenia reklamácie poškodenej zásielky, zásielka nám bude prepravcom obratom vrátená a vám bude zaslaná zásielka nová.
  • Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru je:

SJS Distrib, s. r. o., Aleja Slobody 3052/13 (OC MEX), 026 01 Dolný Kubín

  • Reklamácie vybavujeme čo najskôr, najneskôr do 30 dní.

 

  1. NA ÚVOD
    1. Kto je predávajúci? Tento reklamačný poriadok platí pre tovar dodávaný obchodnou spoločnosťou SJS distrib s.r.o., IČO: 50662759, so sídlom Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Slovensko, zapísané v obchodnom registri, vedenom na Okresnom súde v Žiline, sp.zn.: 66932/L, ktorú zastupuje Radovan Jurík, konateľ (ďalej len „predávajúci“ alebo tiež „my“).
    2. Je súčasťou VOP. Tento reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "VOP") predávajúceho.
    3. Reklamačný poriadok je určený iba pre zákazníka spotrebiteľa. Zákazníkom, ktorým je spotrebiteľ, sa rozumie každý človek (fyzická osoba), ktorý mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára s nami zmluvu, alebo s nami inak rokuje (ďalej len „spotrebiteľ“).
    4. Chybné plnenie. Reklamačný poriadok predávajúceho sa použije na úpravu práv a povinností pri vytknutí vady pri predaji tovaru medzi nami ako predávajúcim a zákazníkom ako kupujúcim (ďalej len „zákazník“ alebo tiež „vy“).
    5. Čo nájdete v reklamačnom poriadku? Reklamačný poriadok ďalej informuje spotrebiteľa o podmienkach, spôsobe a možnostiach uplatnenia reklamácie vadného či inak poškodeného tovaru. Vychádzame zo zákona č. 40/1964 Zb., Občianskym zákonníkom (ďalej len "občiansky zákonník") a zákona č. 250/2007 Z. z.  o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
    6. Zmluvná záruka. Pre prípad, že sa jedná o práva zo zmluvnej záruky, riadia sa vzniknuté vzťahy konkrétnymi záručnými podmienkami.

 

  1. V TEJTO ČASTI SA DOČÍTAJTE, AKO BY MAL NAŠÍ TOVAR VYPADAŤ PRI PREVZATÍ
    1. Aké má mať náš tovar vlastnosti v okamihu jeho prevzatia? Zodpovedáme Vám za to, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä zodpovedáme za to, že v čase, keď tovar prevezmete:

2.1.1                            má tovar vlastnosti, ktoré sme si dojednali, a ak chýba dojednanie, takej vlastnosti, ktorú  sme my, alebo výrobca popísali alebo ktoré ste očakávali s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nami či výrobcom vykonávané,

2.1.2            sa tovar hodí na účel, ktorý na jej použitie uvádzame alebo na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa,

2.1.3            tovar zodpovedá akosťou alebo prevedeniu dohodnutému stranami, alebo  prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,

2.1.4            je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,

2.1.5            tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

2.2         Predpoklad, že je tovar chybný. Pokiaľ sa vada prejaví v priebehu 12 mesiacov od prevzatia tovaru, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí, pokiaľ nepreukážeme opak.

 

3          TU SA DOZVIETE, V AKÝCH SITUÁCIÁCH NEBUDE VAŠA REKLAMÁCIA UZNNÁ

3.1          Za aké vady nezodpovedáme? Nezodpovedáme Vám za vady v týchto prípadoch:

3.1.1        ak je vada na tovarE v čase prevzatia a pre takú vadu je dojednaná zľava z kúpnej ceny,

3.1.2       vada vznikla na tovare opotrebením spôsobeným obvyklým užívaním, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru,

3.1.3 j    je spôsobená Vami a vznikla nesprávnym skladovaním, nesprávnou údržbou, Vaším zásahom či mechanickým poškodením, to všetko v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou a inými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené (spravidla na príbalovom letáku / etikete tovaru), alebo to vyplýva z právnych predpisov),

3.1.4      tovar, ktorý bol zákazníkom upravený a ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy,

3.1.5      chyba vznikla v dôsledku vonkajšej udalosti mimo náš vplyv (napr. živelná udalosť).

 

4         NA ČO SI DÁVAŤ POZOR PRI PREVZATÍ TOVARU?

4.1         Prekontrolujte obsah nášho balíčka. Pri prevzatí tovaru ho skontrolujte a presvedčte sa o jeho vlastnostiach (najmä či ste obdržali správny druh tovaru, či má tovar dohodnutú akosť, či tovar vo svojom balení obsahuje všetko, čo obsahovať má).

4.2        Kedy nebudete môcť tovar reklamovať. Neprislúcha Vám právo z chybného plnenia, pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú:

4.2.1      ste museli s vynaložením obvyklej pozornosti spoznať už pri uzatvorení kúpnej zmluvy, alebo

4.2.2     ak je tovar odovzdaný neskôr ako pri uzavretí kúpnej zmluvy, potom priamo pri jeho prevzatí, alebo

4.2.3     ak ste pred prevzatím tovaru vedeli, že tovar má vadu, alebo

4.2.4     ak ste chybu sami spôsobili.

 

5          BOL TOVAR POŠKODENÝ POČAS PREPRAVY?

5.1          Kontrola obalu pred prevzatím tovaru od prepravcu, pri výdaji. Pri prevzatí zásielky od doručovateľa skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných vád. Ak je obal poškodený, oznámte to priamo prepravcovi a spíšte zápis o škode. Zásielku si ponechá doručovateľ. Jedná sa o najjednoduchší spôsob vybavenia reklamácie poškodenej zásielky, zásielka nám bude prepravcom obratom vrátená a vám bude zaslaná zásielka nová.

5.2         Zistíte, že bol tovar poškodený až po rozbalení balíčka. Ako postupovať? Informujte nás ihneď po prevzatí a zistení vady, najneskôr do troch (3) dní od prevzatia zásielky. Ideálne prostredníctvom reklamačného formulára dostupného tu. Uveďte v ňom svoje osobné identifikačné údaje, e-mail, z ktorého ste tovar objednávali a identifikujte tovar, ktorý zahrniete do reklamácie. Ideálne prosím priložte aj kópiu nákupného dokumentu (napr. faktúry), fotodokumentáciu vady a popis problému, ktorý ste na tovar objavili. Všetky tieto informácie môžu prispieť k rýchlejšiemu vybaveniu Vašej reklamácie.

5.3         Kedy už nebudeme môcť uplatňovať reklamáciu prepravy? Prosím vezmite na vedomie, že pokiaľ reklamáciu oznámite štvrtý (4) a nasledujúci deň od prevzatia zásielky, nebude s veľkou pravdepodobnosťou takáto reklamácia uznaná prepravcom. Nám v dôsledku Vašej neskorej reklamácie poškodenej zásielky môže vzniknúť škoda (poškodená zásielka nebude preplatená prepravcom pre Vašu neskorú reklamáciu), takto vzniknutú škodu sme oprávnení po Vás vymáhať. Zásielku uchovajte a urobte jej fotodokumentáciu (aby bolo zreteľne vidieť poškodený tovar, obal, výplň).

5.4        Aký bude postup, keď nám všetko oznámite? Po vyplnení reklamačného formulára poškodenej zásielky obdržíte potvrdenie na Váš e-mail, následne sa s Vami spoja pracovníci nášho zákazníckeho servisu, aby sa s Vami dohodli na ďalšom postupe. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na e-maile info@outdoorlive.sk, aby ste si overili, aký je stav Vašej reklamácie.

 

6         AK VÁM PRIŠLO NIEČO INÉ, NEŽ STE SI U NÁS OBJEDNALI, AKO POSTUPOVAŤ?

6.1          Ako postupovať a čo od Vás budeme potrebovať vedieť? V prípade, že ste obdržali zle zaslaný tovar, nesprávne množstvo či iné farebné prevedenie, prípadne úplne iný tovar, ktorý ste si neobjednali a pod., kontaktujte nás najlepšie e-mailom: info@outdoorlive.sk alebo prostredníctvom reklamačného formulára. Uveďte v ňom svoje osobné identifikačné údaje, e-mail, z ktorého ste tovar objednávali a identifikujte tovar, ktorý ste obdržali zle. Ideálne prosím priložte aj kópiu nákupného dokumentu (napr. faktúry), fotodokumentáciu vady a popíšte vzniknutú chybu vlastnými slovami a uveďte, čo všetko bolo obsahom balenia pri odovzdaní. Snažíme sa predchádzať takýmto chybám, starostlivo kontrolujeme odoslaný tovar, ale ani my nie sme úplne neomylní. Za vzniknuté nezrovnalosti v objednávke sa vopred ospravedlňujeme a urobíme všetko pre to, aby proces reklamácie bol pre Vás čo najpohodlnejší a z našej strany čo možno najrýchlejší.

6.2         Čo bude prebiehať potom? Po vyplnení a odoslaní reklamačného formulára poškodenej zásielky obdržíte potvrdenie na Váš e-mail. My všetko čo najrýchlejšie skontrolujeme a budeme Vás kontaktovať, aby sme dohodli ďalší postup. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na e-maile info@outdoorlive.sk, aby ste si overili, že už prebieha vybavovanie Vašej požiadavky.

 

7         ZISTENIE CHYBY TOVARU V DOBE 30 DNÍ OD JEHO PREVZATIA

7.1          Zistím vadu tovaru v dobe 30 dní od jeho prevzatia. Pokiaľ zistíte vadu dodaného tovaru v lehote 30 dní od jeho prevzatia, kontaktujte nás najlepšie e-mailom: info@outdoorlive.sk alebo prostredníctvom reklamačného formulára.

7.2         Môže dôjsť k zníženiu hodnoty tovaru? Plne rešpektujeme, že Vám v lehote 30 dní od prevzatia tovaru patrí právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v tejto lehote. Tovar je ale v takom prípade nutné vrátiť späť nepoškodený, prípadne v zapečatenom či hygienickom obale. To v prípade, keď ste počas doby 30 dní od prevzatia tovaru zistili jeho vadu, nebudete môcť splniť. Prosím vezmite na vedomie, že podľa platných právnych predpisov zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru. S ohľadom na uvedené Vám odporúčame ako najvhodnejší postup chybne dodaný tovar (prípadne tovar, ktorý mohol byť poškodený dôsledkom prepravy) reklamovať. Nemusíte mať obavu, že by proces reklamácie trval dlhšie, než náš proces pre vrátenie tovaru v lehote 30 dní od prevzatia (možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy u spotrebiteľov).

7.3         Čo bude nasledovať? Po vyplnení reklamačného formulára obdržíte potvrdenie na Váš e-mail, následne sa s Vami spoja pracovníci nášho zákazníckeho oddelenia, aby sa s Vami dohodli na ďalšom postupe. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na e-maile info@outdoorlive.sk, aby ste si overili, že už prebieha vybavovanie reklamácie.

 

8         ZISTENIE CHYBY TOVARU PO UPLYNUTÍ 30 DNÍ OD JEHO PREVZATIA

8.1         Kedy reklamovať chybný tovar. Chyby tovaru ste povinní nám vytknúť (reklamovať ho) bez zbytočného odkladu po tom, čo sa vada objavila. V opačnom prípade by Vám súdom nebolo priznané právo z chybného plnenia.

8.2        Ste oprávnení vytknúť vadu, ktorá sa u spotrebného tovaru vyskytne, v dobe 24 mesiacov od prevzatia tohto tovaru. Toto sa neuplatní pri tovare, pri ktorom je na obale, etikete, v návode pripojenom k tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, počas ktorej je možné tovar použiť. Tu sa použijú ustanovenia o záruke za akosť (zmluvná záruka).

8.3        Čo sa bude diať po uplynutí 24 mesiacov? Po márnom uplynutí tejto lehoty (24 mesiacov) právo z vady tovaru vytýkať nemožno. Pokiaľ je to u daného tovaru možné, táto lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli tovar používať, pretože bolo v procese oprávnenej reklamácie. Aj keď sa snažíme vybaviť reklamácie vždy k Vašej spokojnosti, s niektorými výrobkami je treba manipulovať podľa pokynov uvedených na obale/etikete/v príbalovej informácii - v opačnom prípade sa poškodí. Aj keď ešte v týchto prípadoch neuplynula doba 24 mesiacov, nemôžeme Vašu reklamáciu uznať (bod 3.1.3 alebo bod 3.1.5 tohto reklamačného poriadku).

8.4        Zmluvná záruka. Pokiaľ bola u daného tovaru garantovaná dobrovoľná zmluvná záruka dlhšia ako 24 mesiacov od prevzatia tovaru, budete môcť vytknúť vady tovaru po túto dobu. Doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej ste nemohli tovar používať, pretože bolo v procese oprávnenej reklamácie.

8.5        Čo mám urobiť pre vytknutie chyby tovaru? Za účelom vytknutia vady tovaru vyplňte a odošlite tento reklamačný formulár, v ňom uveďte najmä

8.5.1      meno a priezvisko;

8.5.2     e-mail, z ktorého ste tovar objednávali;

8.5.3     telefónne číslo;

8.5.4     identifikáciu tovaru, ktorý zahrniete do reklamácie;

8.5.5     popíšte vzniknutú vadu vlastnými slovami;

8.5.6     zvolený spôsob vybavenia reklamácie, pričom zvolený spôsob vybavenia reklamácie nie je zákazník oprávnený zmeniť bez nášho predchádzajúceho súhlasu;

8.5.7     Vašu adresu pre prípadné vrátenie tovaru po uzavretí reklamačného procesu.

8.6        Potvrdíme prijatie reklamácie. Po vyplnení a odoslaní formulára na vytknutie vád tovaru od nás obdržíte na Váš e-mail potvrdenie o jeho prijatí. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy od Vás obdržíme údaje o uplatnení reklamácie tovaru.

8.7         Kde môžem tovar reklamovať? Práva zo zodpovednosti za vady tovaru môže kupujúci konkrétne uplatniť najmä na adrese SJS Distrib, s. r. o., Aleja Slobody 3052/13, 026 01 Dolný Kubín, elektronickou poštou na adrese info@outdoorlive.sk, alebo prostredníctvom zhora uvedeného reklamačného formulára.

8.8        Dodanie reklamovaného tovaru späť predávajúcemu. Tovar musí byť vrátený kompletný, nepoškodený (s výnimkou reklamovanej vady), ideálne v pôvodnom nepoškodenom obale, tak aby sme mohli dodržať zásady správneho hygienického postupu.

8.9        Kto znáša náklady na dopravu reklamovaného tovaru? Prosím vezmite na vedomie, že reklamovaný tovar zaslaný na dobierku a/alebo iným spôsobom na naše náklady, nebude z našej strany prebratý a bude vám vrátený späť na vaše náklady. Účelne vynaložené náklady na uplatnenie reklamácie hradí kupujúci, avšak v prípade uznanej reklamácie má právo na ich náhradu zo strany predajcu.

8.10       Potvrdenie. Po obdržaní reklamovaného tovaru Vám bude zaslané potvrdenie o prijatí reklamácie a jej obsahu na Vami určenú e-mailovú adresu.

 

9         AKO RÝCHLO BUDE VAŠA REKLAMÁCIA VYBAVENÁ

9.1          Kedy bude uzavretý reklamačný proces? Občiansky zákonník nám na vybavenie reklamácie dáva lehotu 30 dní od vytknutia vady. V tejto lehote najneskôr býva z našej strany reklamačný proces uzavretý.

9.2         Posúdenie chyby. Spravidla však do 3 pracovných dní po doručení potrebnej dokumentácie (fotografie a ďalších nevyhnutných údajov na posúdenie vady tovaru) či doručenie reklamovaného tovaru späť k nám je vykonané bezodkladné posúdenie vady a ozveme sa s predbežným názorom zákazníkovi - najčastejšie telefonicky. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba potrebná k odbornému posúdeniu vady (napr. bude z našej strany nutné, aby sme požiadali o súčinnosť nášho dodávateľa či výrobcu).

9.3         Ak je tovar chybný. V prípade, že bol reklamovaný tovar uznaný za chybný, je reklamačný proces uzatvorený najneskôr v lehote 30 dní od vytknutia vady. Poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom dohodnúť lehotu dlhšiu. Sme povinní si od Vás vyžiadať doplnenie podkladov v najkratšej možnej lehote.

9.4        Pokiaľ nie je tovar uznaný za chybný. V prípade, že tovar nebol uznaný za chybný, budete o tom informovaní za účelom dosiahnutia individuálneho postupu.

 

10        AKÝ ZVOLIŤ SPÔSOB VYBAVANIA REKLAMÁCIE

10.1        Čo ovplyvní moje možnosti. Budete mať právo žiadať odstrániť vzniknutú vadu. Podľa svojej voľby môžete vybrať:

10.1.1      opravu veci;

10.1.2     dodanie novej veci; alebo

10.1.3     dodanie chýbajúcej časti.

Z Vašej strany by to nemala byť neprimeraná požiadavka. Pokiaľ bude pre nás oprava veci predstavovať značné ťažkosti alebo to nebude primeraná požiadavka s ohľadom na hodnotu veci a význam vady, oznámime Vám to. Rovnako tak budeme postupovať, ak vyhodnotíme Vašu požiadavku dodania novej veci ako neprimeranú vzhľadom k vade tovaru alebo hodnote tovaru.

10.2       Pokiaľ sa bude jednať o podstatné porušenie kúpnej zmluvy. Pokiaľ vada bude predstavovať podstatné porušenie kúpnej zmluvy, budete mať právo odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo žiadať primeranú zľavu z kúpnej ceny tovaru.

10.3       Kedy bude možné žiadať vrátenie kúpnej ceny? V niektorých situáciách bude možné odstúpiť od kúpnej zmluvy a žiadať vrátenie kúpnej ceny. Nebude to možné v situácii, keď vada tovaru nebude významná. Aké budú situácie, kedy môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy a žiadať vrátenie kúpnej ceny:

10.3.1     odmietneme odstrániť vadu tovaru alebo sme túto vadu neopravili v primeranej lehote;

10.3.2    z nášho vyhlásenia alebo z inej okolností bude zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho;

10.3.3    chyba tovaru sa prejaví opakovane; alebo

10.3.4    sa jedná o podstatné porušenie kúpnej zmluvy.

10.4       Kedy ďalej bude možné žiadať primeranú zľavu z kúpnej ceny tovaru? V niektorých situáciách budete môcť ďalej žiadať primeranú zľavu z kúpnej ceny. Nebude to možné v situácii, keď vada tovaru nebude významná. Aké budú situácie, kedy môžete žiadať primeranú zľavu z kúpnej ceny?

10.4.1     odmietneme odstrániť vadu tovaru alebo sme túto vadu neopravili v primeranej lehote;

10.4.2    z nášho vyhlásenia alebo z inej okolností bude zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre kupujúceho;

10.4.3    chyba tovaru sa prejaví opakovane; alebo

10.4.4   sa jedná o podstatné porušenie kúpnej zmluvy.

10.5       Vy nám oznámite spôsob vybavenia reklamácie. Pokiaľ nie, opýtame sa Vás. Máte povinnosť nám oznámiť, aké právo z vadného plnenia ste si zvolili, a to pri oznámení vady alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôžete zmeniť bez nášho súhlasu; to neplatí v prípade, že budete žiadať opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná.

10.6       Vrátenie pôvodného tovaru. Pri vybavení reklamácie dodaním nového tovaru ste nám povinní vrátiť tovar pôvodne dodaný (ak sa nedohodneme inak).

 

11         UKONČENIE REKLAMÁCIE

11.1         Ak ste nám tovar na reklamáciu poslali. Pokiaľ nám bol reklamovaný tovar zaslaný k reklamácii dopravcom, bude po jej vybavení automaticky zaslaný na Vašu adresu spolu s potvrdením o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní nápravy a dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

11.2        Ak vraciame kúpnu cenu. V prípade, že reklamácia je uznaná ako oprávnená a Vy oprávnene požadujete ako spôsob vybavenia reklamácie vrátenie kúpnej ceny, zašleme Vám bezhotovostne zaplatenú kúpnu cenu späť na bankový účet, ktorý určíte v reklamačnom formulári bez zbytočného odkladu, kedy Vám bolo zaslané potvrdenie o spôsobe vybavenia reklamácie .

11.3        Prevzatie reklamovaného tovaru. Máte povinnosť prevziať reklamovaný tovar najneskôr do tridsiatich (30) dní odo dňa, keď ste boli o jej vybavení vyrozumený. Po uplynutí tejto lehoty sme oprávnení účtovať poplatok za uskladnenie tovaru. Denný poplatok za uskladnenie je účtovaný vo výške 1 EUR.

11.4        Predaj nevyzdvihnutého tovaru. Pokiaľ si nevyzdvihnete tovar z vybavenej reklamácie do 6 mesiacov odo dňa, kedy ste boli o vybavení informovaní, vyhradzujeme si právo tovar predať a výťažok použiť na úhradu skladného.

11.5       Povinnosť pri prevzatí reklamovaného tovaru. Máte ďalej povinnosť pri prevzatí skontrolovať kompletnosť reklamovaného tovaru, najmä že zásielka s tovarom obsahuje všetko, čo obsahovať má. K neskorším námietkam už nebude prihliadané.

 

12        ZÁVEREČNÁ ČASŤ

12.1      Práva zo zákona. Práva zákazníka vyplývajúce zo zákona nie sú týmto reklamačným poriadkom dotknuté.

12.2     Platnosť. Tento reklamačný poriadok (určený iba spotrebiteľom) je platný od 29.05.2023 a ruší platnosť predchádzajúcich reklamačných poriadkov.

Zdieľať
newsletter-background

Outdoorlive je online

Sledujte nás

Sledujte nás a dozviete sa všetko dôležité zo sveta najlepších outdoorových značiek.