FAQ
Samozrejme, v pokladni pri dokončovaní objednávky zaškrtnite možnosť fakturovať na firmu, vyplňte potrebné údaje a faktúra bude vystavená na firmu.
Áno platba na dobierku je možná aj pomocou kary.
Objednávku je u nás možné uhradiť viacerými spôsobmi: platba kartou – cez priamo cez platobnú bránu alebo vašu banku, prípadne cez Google Pay alebo Apple Pay. Prevodom na účet - úhrada zálohovej faktúry, ktorá vám prišla do e-mailu s potvrdením objednávky. Dobierkou – objednávku zaplatíte hotovosťou alebo kartou priamo pri prevzatí balíčku. Podrobné info nájdeš tu: https://outdoorlive.sk/sposoby-platby/
Áno, tovar si môžete u nás vyzdvihnúť aj osobne na predajni v Dolnom Kubíne.
Áno môžete, podmienkou je aby krajina bola v EU a bezcolnej zóne. Cena dopravy sa ale v takomto prípade môže zmeniť. Ak ste však z Českej Republiky, Poľska, Maďarska alebo Rumunska objednajte si radšej z nášho e-shopu vo vašej krajine. Stačí zmeniť príponu: Outdoorlive .cz, .pl, .hu, .ro,
Po odoslaní objednávky Vám zašleme informačný e-mail, v ktorom nájdete link na sledovanie pohybu balíčku. Ak ste registrovaný, stav vašej objednávky si môžete pozrieť priamo v objednávkach. Ak už bola odoslaná nájdeš tu aj číslo zásielky a link na sledovanie.
Cena dopravy je závislá od toho, aký spôsob dopravy a ktorou spoločnosťou si vyberieš. Viac o cenách dopravy tu: https://outdoorlive.sk/sposob-dopravy/
Baličky doručujeme kuriérskymi službami buď priamo na adresu, ktorú si vyberieš alebo na výdajné miesto. V ponuke máme viacero dopravcov, je na Vás ktorého si vyberiete. Viac info: https://outdoorlive.sk/sposob-dopravy/
Doručenie zásielky je závislé od vybraného spôsobu dopravy, ale vo väčšine trvá doručenie 1 až 3 pracovné dni.
Pokiaľ je objednávka zadaná do 12:00 tak zásielky expedujeme ešte v ten pracovný deň, v inom prípade objednávky expeduje hneď na druhý pracovný deň. Pri niektorých produktoch ako napríklad skialpové sety alebo fitnessové stroje, môže byť doba expedície trochu predĺžená a to kvôli ich špecifickým nárokom na balenie a expedíciu (montáž viazania na mieru a pod.)
V objednávke mohol byť zadaný e-mail alebo mohlo v tvojej e-mailovej schránke spadnúť do spamu. Ak ste zadali správny e-mail, skontrolovali spam a aj tak Vám neprišlo potvrdenie objednávky, kontaktujte nás buď na e-mail: info@outdoorlive.sk.
Registrácia k vytvoreniu objednávky nie je potrebná, všetky informácie o objednávke dostanete mailom. Registrácia má však mnoho výhod ako napr. prehľad a história všetkých objednávok, zľavy a výhody pre registrovaných užívateľov alebo pravidelný newsletter.
Zrušiť alebo zmeniť objednávku je možné pokiaľ ešte nebola odoslaná z nášho skladu. Ak teda chcete do objednávky niečo pridať prípadne z nej niečo odobrať, zmeniť veľkosť alebo farbu produktu, zmeniť fakturačné alebo doručovacie údaje, čo najrýchlejšie nás kontaktujte e-mailom na info@outdoorlive.sk. Myslite na to, že náš sklad pracuje dosť rýchlo a objednávky sa môžu vybaviť do pár minút, preto sa snažte byť čo najobozretnejší už pri objednávke.
Vytvorenie objednávky je u nás veľmi jednoduché. Ak ste si už vybrali produkt, zvoľte si ešte farbu a veľkosť a vložte ho do košíka. Na obrazovke sa Vám zobrazí tvoj košík s pridaným produktom. Ak chcete ísť do pokladne a dokončiť objednávku stlačte tlačidlo „k pokladni“. Ak ste ešte s nákupom neskončili a chcete pridať do košíka ďalšie produkty klikni na tlačidlo pokračovať v nákupe. Do košíka sa môžete kedykoľvek vrátiť alebo pozrieť a to pomocou malej ikonky nákupného košíka v pravom hornom rohu (pri tejto ikone svieti aj červené číslo, ktoré označuje počet produktov, ktoré ste si zatiaľ nakúpili). Po kliknutí na košík sa zobrazia vybrané produkty a môžete dokončiť objednávku. Najskôr zvolte spôsob dopravy a platby (prípadne vložte zľavový kód) a prejdite na fakturačné a doručovacie údaje. Po ich zadaní už zostáva len potvrdiť objednávku. Objednávka bola dokončená a informácia o prijatí objednávky Vám príde aj na e-mail. Môžete sa tešiť na svoj balíček.