Postup pri reklamácii

Ak sa na tovaru prejavia vady, máte právo ich reklamovať v dobe 2 rokoch od prevzatia. Reklamovať nemožno opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním a ani darčeky, ktoré dostanete zadarmo.

Čo máte robiť:

  • Vyplňte reklamačný protokol, ktorý nájdete v spodnej časti tejto stránky.
  • Predovšetkým dobre popíšte vadu, aby mohla byť čo najlepšie odstránená, a protokol podpíšte.
  • Priložte kópiu faktúry.
  • Tovar musí byť čistý, v opačnom prípade nebude k reklamácii prevzatý.
  • Reklamáciu uplatnite osobne, alebo ju odošlite na adresu predávajúceho.

Tovar môžete odoslať 2 spôsobmi:

1. Priamo na pobočke Zásieľkovňa: Podajte zabalený tovar spoločne s reklamačným protokolom a kópiou faktúry na pobočke Zásilkovna a nadiktujte identifikačné číslo – 92891737 obsluhe. Obsluha vybaví všetko ostatné za Vás.

2. Poštou alebo iným dopravcom: Zabalený tovar spolu s reklamačným protokolom a kópiou faktúry odošlite poštou alebo iným dopravcom na adresu:

SJS Distrib, s. r. o.
M. R. Štefánika 1831/46
026 19 Dolný Kubín
Slovenská republika

POZOR: Zákazník nesmie odoslať tovar na dobierku, v takom prípade nebude zásielka prijatá.

Ďalší postup:

  • Akonáhle nám príde reklamovaný tovar, budeme Vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky, aby sme sa dohodli na rýchlom vyriešení reklamácie.
  • Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
  • Výsledok reklamácie Vám oznámime bezprostredne po ukončení reklamačného konania a tovar Vám odošleme spoločne s reklamačným protokolom.

Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia obchodných podmienok, ktoré môžete nájsť tu.

Reklamačný protokol

Košík

×