Ak sa na tovaru prejavia vady, máte právo ich reklamovať v dobe 2 rokoch od prevzatia. Reklamovať nemožno opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním a ani darčeky, ktoré dostanete zadarmo.
Čo máte robiť:
- Vyplňte reklamačný protokol, ktorý nájdete v spodnej časti tejto stránky.
- Predovšetkým dobre popíšte vadu, aby mohla byť čo najlepšie odstránená, a protokol podpíšte.
- Priložte kópiu faktúry.
- Tovar musí byť čistý, v opačnom prípade nebude k reklamácii prevzatý.
- Reklamáciu uplatnite osobne, alebo ju odošlite na adresu predávajúceho.
Tovar môžete odoslať 2 spôsobmi:
1. Priamo na pobočke Packeta: Podajte zabalený tovar spoločne s reklamačným protokolom a kópiou faktúry na pobočke Zásilkovna a nadiktujte identifikačné číslo – 92891737 obsluhe. Obsluha vybaví všetko ostatné za Vás.
2. Poštou alebo iným dopravcom: Zabalený tovar spolu s reklamačným protokolom a kópiou faktúry odošlite poštou alebo iným dopravcom na adresu:
SJS Distrib, s. r. o.
Nábrežie Oravy 2909/5b
026 01 Dolný Kubín
Slovenská republika
POZOR: Zákazník nesmie odoslať tovar na dobierku, v takom prípade nebude zásielka prijatá.
Ďalší postup:
- Akonáhle nám príde reklamovaný tovar, budeme Vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky, aby sme sa dohodli na rýchlom vyriešení reklamácie.
- Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Výsledok reklamácie Vám oznámime bezprostredne po ukončení reklamačného konania a tovar Vám odošleme spoločne s reklamačným protokolom.
Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia obchodných podmienok, ktoré môžete nájsť tu.